Iedereen is welkom op de samenzangavond in de Immanuelkerk, Estafette 1, waarbij we zingend en Bijbellezend stil zullen staan bij het lijden, sterven en de opstanding van onze Heer Jezus Christus. Tijdens de avond en verwerkt in de presentatie is kunst te zien van gemeenteleden. Iedereen is welkom. Zing je mee? Inloop vanaf 19.00 uur. Alle teksten worden gebeamd. Met medewerking van het Immanuelkoor en de Immanuelband.
Met liefde óvertuigen
“Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals Ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben. Aan jullie liefde voor elkaar zal iedereen zien dat jullie mijn leerlingen zijn.’” Johannes 13:34 en 35 Van Jezus getuigen: vind je dat wel eens moeilijk? Als je onderweg bent, op reis, op vakantie wellicht? Wij zijn toch geen “Ooggetuigen” van Jezus?…
Verder lezen