Iedereen is welkom op de samenzangavond in de Immanuelkerk, Estafette 1, waarbij we zingend en Bijbellezend stil zullen staan bij het lijden, sterven en de opstanding van onze Heer Jezus Christus. Tijdens de avond en verwerkt in de presentatie is kunst te zien van gemeenteleden. Iedereen is welkom. Zing je mee? Inloop vanaf 19.00 uur. Alle teksten worden gebeamd. Met medewerking van het Immanuelkoor en de Immanuelband.
Behouden vaart
“Na drie maanden vertrokken we met een schip dat op het eiland had overwinterd. Het was een schip uit Alexandrië met de Dioscuren als boegbeeld. We deden de haven van Syracuse aan, waar we drie dagen bleven liggen. Daarna lichtten we de ankers weer en kwamen we aan in Regium. De volgende dag stak er een zuidenwind op, zodat we…
Verder lezen